Wil je oefenen met je gespreksvoering, feedback geven via telefoon, verkoopgesprek oefenen, confronteren, omgaan met agressief gedrag, oefenen met motiverende gespreksvoering?
Of als je binnenkort een moeilijk gesprek moet doen en je wilt deze al een keer geoefend hebben. Ook dan kun je nu terecht bij Key to Grip.
Oefenen met een acteur geeft je de mogelijkheid om op een veilige manier te oefenen met verschillend gedrag.
Doordat de acteur handelt vanuit de rol die je hem of haar geeft krijg je feedback op jouw gedrag vanuit die rol.
Voor de oefening spreken we door wat je wil leren en wat je doel van het gesprek is. Ook bespreken we welk gedrag de acteur moet neerzetten zodat jij kan oefenen. Dan begint het gesprek.
Een stapje terugdoen, nog een keer oefenen met een andere manier, alles is mogelijk en er kan niets fout gaan. Beter nog je mag het fout doen, juist om te leren.
Dit oefenen hoeft niet veel tijd te kosten, dit kan al binnen 30 minuten geregeld zijn. Vraag naar de tarieven.
Voor organisaties is het mogelijk om een strippenkaart te kopen.
06-42082498
Ik, Roeland Grip, ben zelf de trainingsacteur. Ik werk al jaren als trainingsacteur, coach, docent en trainer op het gebied van communicatie.
Hieronder enkele opmerkingen van mensen die gewerkt hebben met Roeland Grip
“Mijn ergste nachtmerrie, oefenen voor de groep met een acteur. Wat viel dit mee! Een leuke man die je oprecht iets wilde leren. Hij zorgde ervoor dat je jezelf op je gemak voelde en sloot elk rollenspel af met een handdruk. Dit was een fijne manier hierdoor ontstond er ook echt een lijn tussen oefenen en weer stoppen.”
“Les met de acteur. Ik kan zeggen dat dit een groot hoogtepunt voor mij is geweest gedurende deze training. Naast dat Roeland op zichzelf een leuk mens is, vindt ik hem een onwijs goeie acteur. Hij liet alle casussen zo echt lijken. Ik kreeg de mogelijkheid om zelf een casus te bedenken die ik als pedagoog in het werkveld zou kunnen ervaren. Dit maakte dat het oefenen nog relevanter voor mij werd. Roeland zorgde ervoor dat ik mijn leerdoel; duidelijke grenzen aangeven kon oefenen.“